THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics
THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics

کهربا (فصل دوم) پارت 26

سلام دوس جونیای گل

من بازم اومدم تکرار کنم برای دوستایی که هنوز خبر ندارن!!!

من و مینهو جان کانال زدیم...توی این کانال فیک ها به طور مستقیم هم گذاشته میشن و یک سری شوخی های دیگه هم میکنیم!!!

اینم آیدیشه:

RadioKM@

اگه دوست داشتید حتما بیایید! ^_^

  ادامه مطلب ...

wolfs پارت 106

 دوس جونیای گلی که هنوز از کانالی که تازه راه اندازی کردم خبر ندارین لطفا با خبر بشین!(چی گفتما!!!!)

ینی منظورم اینه که هر دو تا فیکا توی این کانال جدید گذاشته میشن!!!! ^_^

آیدیش اینه:

RadioKM@

ادامه مطلب ...

اعلامیه ی تغییر و تحول! ^_^

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

خب در مورد اون تغییر و تحول اومدم بگم:

من و مینهو جان یه کانال راه انداختیم!

خودمم نمیتونم بگم دقیقا کانال در مورد چیه؟!

ولی فکر میکنم میتونه جذاب باشه براتون!

در کل یه کانال دلی هستش که بیشتر حرفای توش خنده داره!(فکر کنم با شناختی که از من و مینهو جان دارید، متوجه بشید قراره توی این کانال چه خبر باشه!)

یه چیز دیگه ای هم که هست، اینه که کهربا و Wolfs ازین به بعد اونجا قرار داده میشن!(هم به طور مستقیم و هم لینک وبلاگ!)

و اینکه که تیزر فیک جدید(ایشالا بعد از Wolfs)هم توی این کانال گذاشته میشه!

و اما لینک کانال:

RadioKM@

منتظرتونم...!