THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics
THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics

کهربا (فصل دوم) پارت 20

سلام دوس جونیای گل

خوبید؟!

میخواستم بگم ازین به بعد کهربا رو هفته ای دوبار میذارم!

کلا خود به خود این چند وقت هفته ای دو بار گذاشتم! :/ (به غیر از هفته ی پیش که به احترام محرم نذاشتم!)

شنبه و چهارشنبه wolfs و یکشنبه و پنجشنبه کهربا میذارم!

میدونم دوست دارید کهربا زودتر پیش بره و اون دو تا کفتر عاشق بهم برسن ولی دوست ندارم روند داستانو عجله ای پیش ببرم چون یه جورایی داستان شبیه گزارش میشه...پس لطفا صبور باشید! ^_^

ممنون که تا الان دنبال کردید و این بی برنامگی های اخیر رو تحمل کردید!

نظر یادتون نره! ♡_♡

راستی آدرس پیج اینستامو براتون میذارم اگه دوست داشتید بیایید ببینیدش و اگه خوشتون اومد فالوم کنید! :)

https://www.instagram.com/mr_hm_99

ادامه مطلب ...

wolfs پارت 102

سلام دوس جونیای گل

این قسمت بالاخره کامل شد...

اصلا میدونید چیه؟!

من با این قسمت مشکل دارم...وقتی آخراشو مینوشتم دلم میخواست بزنم گوشیمو له کنم!

اصلا زوج جکوزی چیه؟! اصلا این جکوزی شیپرا هدفشون چیه؟!

یاد یکی از خواننده ها افتادم که جین یانگ لاور بود و همیشه میگفت دوست نداره کهربا رو بخونه چون طرف مقابل جین یانگ دختره و اون دختر خودش نیست!

دقیقا الان حس همونو دارم...توی wolfs جکسون هزار بار پیش مارک خوابید ولی عین خیالم نبود ولی این زوج جکوزی...الله اکبر!!

اگه دقت کرده بودید تا الان هیچ صحنه ی متومتویی بین این دو تا نبود...به خاطر این نبود که همش جکسون درگیر بود و وقتش نبود!!!

به خاطر این بود که نویسنده ی این فیک جکسون لاوره...میفهمید؟! جکسوووون لاور!!! -_-

خیلی حرف زدم...برید ادامه ی مطلب! ^_^

  ادامه مطلب ...