THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics
THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics

Wolfs همه ی قسمت ها(PDF)

اینم همه ی قسمت های Wolfs به صورت یکجا با فرمت PDF:

Download

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه سه‌شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 11:35

فیکت اصلا خوب نبود...
چون عااااااااااااااااالی بود.بهترین فیکی بود که توکل عمرم خوندم هیچ فیکی به بااحساسی این نبود.یعنی هرچی بگم کم گفتم نثرت عالی بود واینکه توش همه چی داشت شوخی خنده بغض همه ی احساسات شخصیتاشوباکل وجودم حس میکردم اونقدخوب نوشته شده بود که حس میکردم هرشخص رو یه نویسنده ی جدا نوشته شخصیت سازیت عالی بودمن برای خوندن این فیک دوشب تمام بیداربودم واصلا هم پشیمون نیستم تا صفحه اخر. داستانش تواوج بودواصلا مثل باقیه فیک ها خشک وخسته کننده نبود.واقعاخسته نباشی ازت خواهش میکنم بازم مثل این فیک بنویس هیچ فیکی تاحالا نتونسته بودضربان قلبموبالا ببره اما این فیک تونست حتی بعضی جاهاش احساس میکردم قلبم داره ازتپیدن میایسته.ببخشید طولانی شد ولی اونقدربابتش ذوق داشتم که اگه نظرمونمیگفتم میمردم.ممنوووووووووووووووووووووون

نمیدونی چقد بعد از چندین و چند وقت، با حرفات کیف کردم و خوشحال شدم!!! ^__^
خیلی خیلی ممنونم فاطمه ی عزیز!

Zahra-boice شنبه 16 بهمن 1395 ساعت 21:18

مرسسسسی
ایشالا فیک های قشنگ بعدیت
ممنون خسته نباشی

خواهش میکنم گلم سلامت باشی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد