THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics
THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics

کهربا (فصل دوم) پارت 22

سلام دوس جونیا ی گل

من واقعا شرمنده ام دیشب کهربا رو میخواستم بذارم ولی خوابم برد!!!

امروز صبحم که رفتم دانشگاه تازه الان رسیدم خونه! :/

راستی اون نظرسنجی ای که آخر داستان گذاشتم رو هم حتما جواب بدید...مطمئن باشید گفتن نظرتون بیشتر از 5 دقیقه هم وقتتونو نمیگیره!

اگه یه وقت هم حس میکنید که برای نظر دادن ایمیل یا وبلاگ داشتن اجباریه، اینطوری نیست...شما فقط اسم و نظرتونو هم بنویسید کافیه و میتونید نظر بدید! :)

  -ببین جین یانگ اگه بخوای کاری کنی من میدونم و تو!!!

جونیور-هیونگ میشه بگی چی شده؟! عروسی کی؟!

اینکه نخواد بفهمه دارم چی میگم رو درک میکردم...خیلی براش سخته ولی آخه چرا من باید این خبرو بهش بدم؟!

-جونیور من یه فکرایی دارم...یه ذره صبر کن!

جونیور-هیونگ میشه اول بگی عروسی کیه؟!

-وایییی پسر تو چرا خودتو میخوای بزنی به خنگی؟! عروسی نارینه!

توی یه لحظه اینقدر بهم ریخت که فقط صدای نفسشو که میلرزید و سعی داشت بغضشو قورت بده رو شنیدم!

-بیا بریم تو با هم حرف بزنیم!

بازوشو از توی دستم کشید و گفت:

-هیونگ...ینی...ینی چی؟! مگه امروز...پرواز نداشتن؟!

مارک-راننده  فرستادی دنبالشون؟!

با چشم و ابرو اشاره کردم که حرفی نزنه!

جونیور-یاااااا این چه وضعشه؟!

گوشیشو در آورد...خدایا همین مونده الان به نارین زنگ بزنه!!!

-بهش زنگ نمیزنیا...اون دختر به اندازه ی کافی الان حالش بده...!

جکسون-اومو جین یانگا چرا اینقدر بهم ریختی؟! چی شده؟!

یوگیوم-اتفاقی افتاده؟!

جونیور-از اولشم به اون پسره ی عوضی نباید اعتماد میکردیم!!!

-پرید بچه ی بدی نیست...!

جونیور-عه؟! تو از کجا میدونی؟!

-جونیور داد نزن...مگه نارین آدم بدیه؟! اونم دقیقا مثل نارین ظاهر شیطون و زبون تندی داره ولی ممکنه آدم بدی نباشه!!

مارک-خب بگید چی شده دیگه!

با پی امی که از نارین برام اومد، به چیزی که اومده بود به ذهنم دوباره فکر کردم...!

بهترین کار اینه که با فرید حرف بزنم!

فرید

واقعا نمیفهمیدم این همه بدشانسی پشت سر هم عادیه؟!

از وقتی که پامونو گذاشتیم خونه تو خونه بحثه...انگار شدم یه وسیله برای بقای نسل خاندان راد!!!

مامانم-گفتم شیرین اینا نارینو بیارن اینجا...!

-واسه چی مامان جان؟! مگه ازدواج زوریه؟!

بابام-پسر تو الان نمیفهمی...!

-چرا نفهمم حاج صولت؟! اتفاقا خوب میدونم دارید چیکار میکنید...بالاخره نمیشه از سمتی که حاج بهرام داره چشم برداشت!! سود خالصه برات، نه؟!

حاج صولت-حرف دهنتو بفهم بچه!

با صدای آیفون به بحثایی که امشب میخواد پیش بیاد فکر کردم...امشب چه شود!!!

به زور از جام بلند شدم که منم پشت سر مامان اینا برم برای استقبالشون!!

چشمای نارین شبیه پاندا شده بود!! چقد گریه کرده که این شکلی شده؟!

مامانم-خیلی خوش اومدید...خوبی نارین جان؟!

نارین-آره عالیم مامان فتانه!

دختره ی خر یکسره برام پشت چشم نازک میکرد...خب به من چه که اینا اینقدر گیرن؟!

شیرین بانو-فقط دخترم باید تا روز عروسی کلی استراحت کنه که یکم سرحال تر باشه!

مامانم-آره حتما باید استراحت کنه وگرنه با این سر و وضع توی عروسی فکر میکنن عروسمون زشته!!

نگاه حرصی نارین باعث شد یه لحظه خنده ام بگیره...میخواست با اشعه ی چشماش مامانمو آتیش بزنه...هه فتانه خانم مادر شوهر بازی رو شروع کرده!!

مامانم-باید اون رقص هماهنگتونم برام یه دور برید...من اصلا خوشم نمیاد عروسیتون چیزی از دختر حاج باقر کم داشته باشه!!!

حاج صولت-خانم اصلا غصه نخور این دو تا کارشونو خوب بلدن!!

مامانم-همتون خوب میدونید که توی فامیل و آشنا حرف پیچیده که عروسم و پسرم همو دوست ندارن! باید توی عروسی جوری باشن که اصلا اینجوری به نظر نیاد!!!

شیرین بانو-لال بشه هر کی این حرفو زده...بچه های ما فقط یکمی بازیگوشن وگرنه کی گفته همو دوست ندارن!!!

نارین-کی گفته مامان جان؟!

حاج بهرام-عه دختر باز شروع کردی؟!

نارین-چیو شروع کردم؟! نکنه باورتون شده که این عروسی با رضایت ما داره انجام میشه؟! فرید تو راضی به این وصلتی؟!

با چشم و ابرو اشاره کردم که هیچی نگه...شاید ما دو تا الان عصبانی بودیم ولی مامان و باباها صد برابر عصبانی بودن!

نارین-چی میگی هی ابروهاتو تکون میدی؟! من میخواستم ازین کشور برم...دعوتناممو که پاره کردید...بعدش یهو بحث یه سری سفته و ممنوع الخروجی و اینا پیش اومد...گفتید شوهر کنم سفته هارو پاره میکنید...هر کاری خواستم بکنم جلومو گرفتید حالا الان فکر میکنید رضایت دارم؟!

حاج بهرام از جاش بلند شد و گفت:

-الانم یه شرط دیگه میذارم...شوهر کردی هر گورستونی خواستی برو!!! کی جلوتو گرفته؟! فقط دور اونجایی که هرروز به یه روشی میخوای بلند شی بری رو خط میکشی!!

شیرین بانو-بسه این آبرو ریزیا چیه؟!

توقع داشتم مامانم اینا با شنیدن این حرفا یکمی به جمع کردن بساط عروسی و اینا فکر کنن ولی انگار دیگه هیچی براشون مهم نیست!!

مامانم-نارین جان تکلیفت روشن شد...حالا یکمی صبور باش تا کارایی که قبل عروسیتون باید بکنیدو بگم!!!

نارین-فرید چرا لال شدی؟! چرا هیچی نمیگی؟! چیه مثل بقیه دخترا منتظری که من همه چیو بهم بزنم؟! خب نامرد مگه نمیبینی هیچی نمیفهمن؟!

-چی بگم نارین؟! اگه تو یه ماهه این بساطته، من نزدیک دو ساله که این مشکلو دارم!!!

مامانم-نارین امشب اینجا میمونی...از فردا باید برای رقصتون توی همین خونه جلوی چشمام تمرین کنید! به ساقدوشاتم میگی بیان!!

توی این اوضاع حرفای مامانم برام خنده دار بود!!

مامانم-پسرم تو هم بست منات رو میاری!!!

-مامان جان فکر نمیکنی شرایط الان برای چنین برنامه ریزیایی خیلی بهم ریخته باشه؟!

حاج صولت-همه ی حرفا تموم شده...الان شرایط مثل قبل شده!

نارین-فقط من شب تو اتاق فرید نمیخوابما!!!!

حرفش باعث شد مثل یه بمب منفجر بشم!!!

نارین-چیه؟! من برای خودم چارچوب دارم!!

-شرط میبندم هیچوقت به حرفایی که میزنی فکر نمیکنی!

مامانم-دخترم کی گفته شما دو تا رو تو یه اتاق میخواییم بندازیم؟!

نارین-خوبه پس...چون اصلا شرایطشو ندارم!!

-الانم فکر نکردی!!

حاج صولت-لا اله الا اله حاجی پاشو بریم حیاط یه سیگاری بکشیم!!!

شیرین بانو -نارین جان این حرفا چیه؟!

مامانم-شیرین جون بیا یه سر بریم آشپزخونه!!!

مامان و باباها ریز ریز میخندیدن و مثل همیشه ما دو تا رو ول کن به امون خدا و رفتن!!!

-شما لطف بفرما بگو دقیقا چه شرایطی؟!

نارین-اپیلاسیون نرفتم!!!

-شرط میبندم الانم فکر نکردی!!!

نارین-هان؟! چیه الان؟! فرید اعصاب ندارم میزنم میکشمتا!!!

-اصلا منم میرم تو اتاقم...گرگ شدی نمیشه باهات حرف زد!!! وسط این همه بحث جدی گیر داده میگه تو اتاق من نمیاد دختره ی خنگ!!!

تو راه اتاقم بودم که گوشیم شروع کرد به زنگ خوردن...از خارج بود...شاید سهیل باشه! اینقدر این روزا سرگرم این قضایا بودم که خیلی کم سراغ گرفتم ببینم چیکار کرده!!!

-بله بفرمایید!

یه آقایی با زبون انگلیسی صبحت کرد:

-سلام

-سلام. شما از ترکیه تماس گرفتید؟!

آقاهه-نه پرید من جی بیم!

-پریدو زهرمار...!

جی بی-میشه انگلیسی حرف بزنی؟!

-ببینم با نارین کار داری؟! گوشیو بدم بهش؟!

جی بی-مگه نارین پیشته؟! اگه با اون کار داشتم خب به اون زنگ میزدم!!!

-آره اینجاست...ینی الان با من کار داری؟!

جی بی-آره...فقط برو جایی که نارین نباشه! میخوام با خودت حرف بزنم!!

-با این انگلیسی داغونت امیدوارم بفهمم چی میخوای بگی!!!

جی بی-شنیدم سه روز دیگه عروسیه!!

-بله...میخوایی شما رو هم دعوت کنیم؟!

جی بی-نه مرسی...میخوام یه پیشنهادی بدم! فقط قول بده عصبانی نشی!

خدایا پسره ی خنگ چقدر جدی میگه نه مرسی!

-بفرما!!!!

جی بی-گفتنش یکمی سخته...خب میدونی میشه...

فرید-بگو دیگه!

جی بی-یه ازدواج سوری داشته باشید! 

-چی میگی مرتیکه سوسک خور؟! همین مونده بذارم اسم این دیوونه بیاد تو شناسنامم!!!

جی بی-یه لحظه صبر کن پرید...شما خیلی زود از هم طلاق میگیرید!!! فک نکنم خیلی مشکلی پیش بیاد!!!

-نه داداش نمیشه...فکرشو از سرت بیرون کن!!!

جی بی-مطمئن باش جبران میکنیم!!!

-جبران چی؟!

جی بی-هر چی تو بگی!!!

بد پیشنهادی نبود...خواه ناخواه اسم نارین میاد توی شناسنامم!

-نمیدونم باید فکر کنم...این حاج صولت و حاج بهرام به این راحتیا دست از سر ما برنمیدارن!!!

جی بی-خب خیلی وقت برای فکر کردن نیست...فکر نمیکنم خیلی سخت باشه همین الان یه جوابی بدی! جونیور کم کم داره خل میشه...الان اون شیش تا نگهش داشتن تا به نارین زنگ نزنه و حال نارین بدتر بشه...!

-خب حال نارین به من چه؟! میشه به منم فکر کنید؟! بعدشم به اون جونور بگید یکم ازون بادوم زمینی تو سرش استفاده کنه!!!

جی بی-خب داریم فکر میکنیم دیگه...مطمئن باش اون قراردادمون خیلی میتونه برات مفید باشه!!!

-فهمیدم...یه قرارداد دیگه هم میخوام!!!

جی بی-یه قرارداد دیگه؟! به دردت میخوره؟!

-قراردادم ایندفعه متفاوت تره!!!

جی بی-ببین من گفتم به غیر از قرارداد مالی تجاری چیز دیگه ای نمیشه!

-قراراد با شما نمیخوام...با رئیس کمپانیتون!

جی بی-این خیلی زیادیه!!!

-میتونی قبول نکنی!

جی بی-بهت خبرشو میدم!!

-اوکی...امیدوارم بتونیم با هم کنار بیاییم!!!

جی بی-منم...اگه میشه این قضیه رو با نارین در میون بذار ببین نظرش چیه!

-خیلی خب!!!

جی بی-مراقب نارین باش!

-باشه...برو دیگه!!!

از اتاقم رفتم بیرون و دیدم که نارین همچنان سرجاش نشسته!

-هی دختره!!!

نارین-کوفت...چیه؟!

-به نفعته مودب باشیا...یه سری خبر دارم!!

نارین-چیه؟! 

-یکی از دوستات بهم زنگ زد!!!

نارین-کی؟!

-جی بی...

نارین-چی؟! چی میگفت؟!

-خودتو نزن به بی خبری...تابلوئه خبر داری!!! خودت شمارمو بهش دادی!!!

نارین-آره ولی نگفت چیکارت داره!!!

-هیچی دیگه ضمن تبریک ازدواج فرخندمون گفت خیلی مراقبت باشم!!!

نارین-یاااااا عین آدم حرف بزن!!!

آروم گفتم:

-میگفت بعد عروسی بریم اونجا!!!

نارین-خدایا این پسر مخش عیب پیدا کرده؟! آخه بعد ازدواج برم که چی بشه؟!

-منظورش ازدواج سوری بود نه ازدواااااج!

نارین-ببینم داری به چی فکر میکنی؟!

-من؟! من؟! تو به چی داری فکر میکنی؟!

نارین-اونوقت تو بهش چی گفتی؟!

-گفتم یه قرارداد سفیدم از رئیس کمپانیتون میخوام...اونموقع شاید ببرمت!

نارین-تهش جی وای پی از دستم دق میکنه!!! ولی خداییش قبول میکنی؟!

-نمیدونم...فک نکنم تو این سه روز بتونم جلوی این وصلتو بگیرم ولی حداقل میتونم یه سودی ازش داشته باشم...اگه تو رو ببرم دو تا قرارداد به دست میارم!!! تازه فتانه خانم و حاج صولتم دست از سرم برمیدارن!!!

نارین-با اون قراردادا میخوای چیکار کنی؟!

-به اونش کاری نداشته باش!

نارین-حس میکنم خیلی همه چی به نفع تو میشه!!!

-نکه حالا تو هم به عشقت نمیرسی!!! تازه اونجا شغلم داری و به قول خودت خیلیم محبوبی!!!

نارین-در هر صورت نمیتونی سرم منتی بذاری...ازونجایی که تو پسر حاج صولتی کاری که برات سود نداشته باشه نمیکنی!!!

-معلومه...ولی اگه این وسط کسی بخواد برامون شاخ بازی دربیاره حاضریم قید سودمونو بزنیم تا شاخ طرفو بشکنیم! پس حواست به رفتارت باشه!!

نارین-باید با جونیور حرف بزنم...هرچند تا الان جی بی باید باهاش حرف زده باشه!!!

-فعلا که اون جی بی قراره با رئیس کمپانیتون حرف بزنه ببینه اصلا طرف قبول میکنه یا نه!

نارین-جی وای پی اوپای من قبول میکنه!!

-میگم نارین میخوای یه ذره مقاوتم بکنی؟! جی بی میخواست ازت بپرسم ببینم موافقی یا نه اونوقت تو خیلی پررو داری به قبول کردن جی وای پی اوپات فکر میکنی؟! آدم اینقدر وقیح؟!

نارین-تو شرایطو درک نمیکنی...

آره من یه شلغمم!!!

.

.

نارین

صبح با صدای فتانه خانم از جام پریدم...کم دیشب بیدار نگهم داشت و تا صبح مثل اجل نشست باهام حرف زد، الانم اومده کله سحر بیدارم کنه!

نامرد اینقدر پیشم نشست که نتونستم به جونیور زنگ بزنم!

-بیدارم فتانه خانم...بخدا بیدارم!!!

فتانه خانم-پاشو بیا صبونه دخترم که بعدش کلی کار داریم!!!

خدایا این خیلی زود مادر شوهر بازی رو شروع نکرده؟! پس اون زن مظلوم چی شد؟!

رفتم سر میز نشستم و چند ثانیه بعد از من فرید با سر و وضع خیلی شلخته اومد...لامصب ازوناییه که هر چی شلخته تر باشه جذاب تره!!!

فرید-یا خدا قیافه ی اینو!!!

-مرض مگه چمه؟!

فرید-تو که دو-سه ماه با هفتا پسر هرروز بیدار شدی که باید خوب بدونی چجوری اول صبحی زود مرتب بشی!!!

فتانه خانم-چی پسرم؟!

-هیچی پسرتون خل شده...در ضمن آقا فرید اونا همینجوری هم خیلی منو قبول داشتن!!!

فتانه خانم-فرید مادر چرا با این سر و وضع اومدی پایین؟!

فرید-آخه مامان قشنگ این شوهرت اومده تا صبح نشسته منو نصیحت کرده مگه میذاره بخوابم؟! الانم خودش گرفته تخت خوابیده و ما باید اینجا بیگاری بکشیم...اصن چرا به عروس خودت گیر نمیدی؟!

فتانه خانم-خب نارین جان اینجا مهمونه!!!

فرید-غیر مستقیم گفت خیلی وبایی!!!

خدایا من یکسره داره دلم شور میزنه اونوقت این پسر اینقدر ریلکسه!!!

فتانه خانم-خب شراره جان تا نیم ساعت دیگه میرسه!!! دوستای شما دو تا کوشن؟!

همون لحظه صدای آیفون اومد!!

-اومدن فکر کنم!

فرید-بعید میدونم دوستای تو باشن...حتما دوستای منن که اینقدر آن تایمن!

-چه قدر حرف میزنی آقا فرید!

وقتی که دیدم دوستای خودمن کلی حال کردم...

از کار فتانه خانم خوشم اومد...دیگه توی جمعمون نموند!!! پاشد رفت و خودشو سرگرم نشون داد!

-فرید خان قهوه ای خیلی بهت میاد!!!

فرید-بی ادب!

مهتاب-نارین چی تور کردیا...خونه نیست که قصره!!

-خب حالا مثل ندید بدیدا نگاه نکنید!! آقا فرید رفیقای آن تایمت کوشن؟!

فرید-حاج خانم اون قضیه ی دیشبو یادته؟! دیگه رو من حساب نکن!!!

سنا-اوووو دیشب چه قضیه ای بوده؟!

فرید سرفه ای کرد و ریز ریز میخندید!!!

-چیه تمساحا؟! باز زدید تو کانال فن فیکا؟! دیشب هیچ خبری نبوده!

فرید-الان باید دست به دعا باشی که دارن با جناب رئیس حرف میزنن و راضیش میکنن!!!

مهتاب-بچه ها چی میگید؟!

-فرید جان یه زنگ بزن ببین اون بست مناتون کجا گیر کردن؟!

فرید-هه از دیشب تا حالا بهت زنگ نزده بی اعصاب شدی...اونی که دیشب باهاش حرف زدم میگفت ما نمیذاریم بهت زنگ بزنه!!! پس غصه نخور!!

-باشه فرید جان پاشو برو!!

رعنا-شما دو تا خیلی مشکوکید...!

اینا که حرفامو باور نمیکنن بذار راستشو بگم!!!

-دیشب فرید با جی بی حرف زده...الان اونو داره میگه!!!

فرید-عه نارین؟! قرار بود چیزی نگیا!!!!

مهتاب-خدایا دو تا دیوونه افتادن با هم دیگه کلا دری وری میگن...حالا میفهمم چرا خونواده هاتون اینقدر اصرار دارن که شما نیمه ی گمشده ی همید!!!

سنا-دارن به جامعه ی بشریت لطف میکنن که نمیخوان شما دو تا با افراد دیگه ای ازدواج کنید...وگرنه دو تا آدم سالم دیگه رو هم دیوونه میکردید!!!

یه پوزخند زدم و ترجیح دادم هیچی نگم!!!

صدای آیفون دوباره اومد...!

فتانه خانم-شراره جونه!

فرید-وایییی خدا دوباره ایزما اومد!!!(ایزما یه شخصیت کارتونی زنه که لاغره و خیلی ظاهر عجیبی داره...توی کارتون زندگی امپراطور!)

فرید-سلام مادام شراره...خوش اومدید!!

پسره ی عوضی جلو روی خودش چقد خود شیرینی میکنه!!!

البته به من چه؟!

شراره-چطوری فرید خان؟! خوب تمرین کردی؟!

یه چشمک به فرید زد و گفت:

-به فتانه نمیگم که یکسره بازیگوشی میکردی و درست و حسابی تمرین نمیکردی!!!

رعنا-نارین داره شوهرتو قورت میده!!!

-نه هیچکی این تحفه رو کاری نداره باهاش!!!

بست مناشم که معلوم نبود کجا مونده بودن در به درا!!!!

بعد نیم ساعت اونا هم اومدن...شراره عصبانی بود ولی این فرید ناجور اینقدر باهاش لاس زد که هیچی نمیگفت!!! حالا اگه دوستای من دیر کرده بودن اینجارو به آتیش میکشید!!!

رقص واقعا مسخره ای بود...البته فتانه خانم و شراره خیلی راضی بودن و یکسره به به چه چه میکردن!!!

خدایا خیلی خنده داره...با آهنگ فدا شم سامی بیگی باید رقص هماهنگ بریم!!! اونوقت یکسره ساقدوشات از پشت سرت بیا بیرون و دورت برقصن!!

من مطمئنم توی عروسی کلی مسخرمون میکنن!!!

وسط همین تمرینا بودیم که مامانمم اومد...خدایا مگه سینماس؟!

دوستای تمساح منم که از بین رفیقای اون اوشکول دنبال اوپا بودن!!!

-من خسته شدم...یه تایم استراحت بدین!!!

شراره-خیلی وقت داریم اونوقت تایم استراحتم میخوای؟! پس فردا عروسیته ها!!!

به جهنم...!

خدایا نمیشد الان به جای فرید جونیور میبود؟! اونوقت راضی بودم بیست و چهار ساعته برقصم!!!

-مادام گوشیم داره زنگ میخوره...بذار برم جواب بدم!!

امیدوار بودم جی بی باشه یه خبر خوبی بده...اینقدر استرس دارم که دیگه حالت تهوع گرفتم...!

با دیدن اسم جونیور استرسم دو برابر شد! آخه باید چجوری باهاش حرف بزنم؟! الان یا مثل یه پسربچه معصوم شده یا مثل یه مرد با جذبه میخواد داد و بیداد راه بندازه!!!

سعی کردم خیلی از جمع دور بشم که بتونم راحت حرف بزنم!

-جونیور؟!

جونیور-نارین جی بی چی میگه؟!

با حرفش حس کردم کلا قلبم وایساد...

..........................................

دوس جونیا لطفا بگید که فکر میکنید قراره ازین به بعد چه اتفاقایی بیفته؟!

از قسمت بعدی خیلی چیزا عوض میشه!

میخوام ببینم شما تا الان چه برداشتی داشتید و فکر میکنید میخواد چی بشه!

تنبلی نکنید لطفا...به این فکر کنید که من بعضی از قسمتای این دو تا فیکو ساعت 6 صبح توی اتوبوس و سرما مینویسم!

پس همونجور که من وقت میذارم براتون شما هم لطفا وقت بذارید! ^_^

نظرات 44 + ارسال نظر
PARATOO یکشنبه 16 آبان 1395 ساعت 23:37

Be nazare man hamechi az tarafe jinyuong kharaab mishe vali narin ba kahroba bar migarde
Akhare sar man az khoondane in dastan khol misham. Mikhandam, khodamo mizanam, gerye mikonam, asan beham rikhtam

newsha.ap یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 14:45

asan hatman baiad zaie miahodam didam k gozaahtin merc


خواهش میکنم عزیزم!

newsha.ap یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 14:43

مریم جون امروز اگه گذاشتین یکم زیاد میزارین جبران پنجشنبه نرسیدین هم ک فدا سرتون

سها یکشنبه 9 آبان 1395 ساعت 03:55

سلام مریم جان
مثل همیشه عالی
شرمنده خیلی وقته کامنت نزاشتم
به نظر من احتمالش هست شب ازدواج فرید به نارین
ابراز علاقه میکنه و نارین که از فرید نا امید میشه
یادش میفته یه کهربایی هست و دست به دامانش میشه
و اینجوری برمیگرده ولی برگشتاش باز دردسر ساز
و رمانتیکه ...
خخخ چی شد مرسی عزیزمسلام مریم جان
مثل همیشه عالی
شرمنده خیلی وقته کامنت نزاشتم
به نظر من احتمالش هست شب ازدواج فرید به نارین
ابراز علاقه میکنه و نارین که از فرید نا امید میشه
یادش میفته یه کهربایی هست و دست به دامانش میشه
و اینجوری برمیگرده ولی برگشتاش باز دردسر ساز
و رمانتیکه ...
خخخ چی شد مرسی عزیزم

parisa193 جمعه 7 آبان 1395 ساعت 10:49

کهربا برش میگردونه دوباره پیش جونیور
بعد اون ورژن ایرانیه هم پیش فرید به و به و به ... معلومه پریدم دلباخته نارین شده ... ورژن ایرانیش هم اینقدر دیوونه نبوده اوکیه پس

و ما مررررررررردیم از انتظار

Trnm پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 22:07

ی چیز دیگه نارین قبول میکنه ازدواج قردادی رو ولی روز عروسی کهربا دوباره میبرتش کره و پیش گات

Trnm پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 22:04

خوب چیزی ک من دوست دارم اینه که جین به نارین برسه فریدم به ی ورم ولی حس میکنم تو شخصیت فریدو دوست داری وترجیح میدی نارین با فرید باشه
گزینه سوم فرید و نارین میرن کره جین و نارین میرسن به هم فریدم به جی دی میرسه شایدم به جی بی (یه روز فرید عاشق پرید پرید گفتنای جی بی میشه)الکی مثلا
ولی خو نارین حقه جینه اگه از کنن و عاشق هم شن خیلی بد میشه
درکل ممنون

newsha.ap پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 21:08

چه جین یانگ جین یانگ کردم اخه از دوستام شنیدم خوشش نمیاد جونیور بگن بهش ها؟؟

Mimi پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 14:42

Be nazare man narin ezdevaj nemikone shayad farid ye kari bokone k narino befreate pishe pesara.. Shayadam khonevadeye narin razi shan omidvaram b junior berese..merciii admin Joon khaste nabashi

farli پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 13:53

عالی بود مریم جون احساس میکنم پایانش خوش باشه ولی دقیق نمیشه حدس زد چی پیش میاد قبلا میشد حدس زد فکر میکردم همون دفعه ی اول میتونه فرار کنه البته اونجوری لوس میشد الانم به نظرم واقعا پدر مادرشون بی منطقن وهمینطورم نارین و فرید زیادی در برابرشون کوتاه میان

Fatii پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 03:43

خیلی پیچیده شده
به نظرم فرید نارینو میبره کره پیش پسرا و با قرارداد ها بیزینس راه میندازه
نهایت قوه تخیلم همین بود!!
ذهنم مثل تو باز نیست

newsha.ap پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 02:49

و جمله معروفم داستان باید پایان خوبی داشته باشه پایان خوب پایان خوش نیست پایانیه ک خواننده انتظارشو نداشته باشه امیدوارن پایان کهربا خوب باشه

newsha.ap پنج‌شنبه 6 آبان 1395 ساعت 02:44

سلام خسته نباشید
احتمالا الان نارین میفهمه ک اون خانم ایکس خواهر دوقلو فرید بوده ک مرده بعد کلا در ادامه اینا همو میشناسن نارین میفهمه فرید ادمه بدی نیستو فرید میفهمه نارین ادمه بدی نیست ...اگه نارین به این راحتی ب جین یانگ برسه خوب نمی شه اگه با فرید ازدواج کنه دو حالت داره یا عاشقش میشه ک میشه این رمان های سایت نود هشتیا یا باهاش میره اینو میرسونه ب جین یانگ ک همه اینطوری تصور میکنن بازم خوب نمی شه بنظرم یکی از حالت هایی ک بد نمی شه اینکه یهوو جین یانگ عصبانی شه به خواد کات کنه و حالا اتفاق هایی ک بعد این میوفته.. میخواستم بگم نارین چرا حالش خوبه چرا از دست مامان باباش اونقدری ک باید عصبانی نیست؟؟؟اگه فکر ابرو باباماماناشونن ب فکر ی عمر زندگی خودشونم باشن ... به هر حاال هر اتفاقی ک بیوفته اینقدر شما نویسنده ی توانمندی هستین ک ب قشنگ ترین حالت ممکن پیش میره .. واقعاا من مطمئنم اگر بخواین نویسنده ی موفقی میشسن مگه شما از همین هما پوراصفهانی چی کم دارین؟ از طنز نوشتنتون خیلی خوشم میاد ...و ایزما عاااااالییی بود
ببخشید این مدت کم نظر دادم امیدوارم جبران باشه

wolfblack چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 21:05

از نظر من
فرید عاشق نارین میشه طلاقش نمی دههه
جینم تو عشق می سوزه نارینمممم رگ میزنههه می میره بعد جونیورم خودشو می کشه 6تا عضو دیگه گروهم می بینن زندگی بدون جین جریان نداره می میرن

شقایق چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 16:56

هیچی دیگه ایشالا بعد عروسی ماه عسل میرن کره
ولی در مورد قراردادایی که فرید میخواد نمیتونم حدسی بزنم

fatemeh چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 11:06

دیشب نشستم سه قسمت یک جا خوندم اصلا وقتی شروع به خوندن میکنم دیگه نمیتونم جلوی خودم رو بگیرم...من فیک گات سون تا حالا زیاد نخوندم و این شاید دومی یا سومیش باشه اما میدونم که خیلی خوب نوشته شده ( درسته فیک گات سون نخوندم اما تا دلت بخواد از ااکسو خوندم و تو فیک خونی تجربه ی زیادی دارم ) داستان انقدری تا به حال به دلم نشسته که حتی اگر نارین اینجا عاشق پرید!!!! هم بشه فکر نکنم ناراحت بشم
به نظر من که داستان خیلی خوب داره پیش میره ... درسته که طولانی شده اما هنوز برای من همون جذابیت اول رو داره اخه داستان یک نواخت نیست و هر قسمت یک انفاق جدید میفته ... اصلا دلم نمیخواد داستان تموم بشه ... فک میکنم معتادش شدم

Qazal چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 01:00

مریم جون فیکت فوق العادست ب نظرم خدای نکرده فرید عاشق نارین میشه و میرن کره این عروسیرو هم میکنن بعد آخرشم که جونیورو نارین به هم میرسن فقط دارم روانی میشم بدونم کی این دوستای نارین این قضیه که نارین با گات سون در ارتباطه رو کِی میفهمن ک ببینم عکس العملشون چیه!!ممنون بابت وقت گذاشتنت

Qazal چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 00:53

مریم جون فیکت فوق العادست اینقدر خوبه و عاشقشم ک حد نداره

ادمینه کاناله جکسون چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 00:48

فصله اولو عاشقش بودم واقعا و هنوزم هرکی ازم فیکه دخترپسری میخواد میگم کهربا فصله اولش.ولی فصله دوم واقعا اعصاب خورد کنه!!!!!واقعا فقط با خوندنه هرخط فقط پاهامو میکوبم اینور اونور جیغ میزنم -_- اصلا جذابیته داستان از بین رفته!فقط ادامه میدم ب امیده اینکه مارک و جکسون حداقل بهم برسن:/ از نارین اینا ک دیگه کلا قطعه امید کردم با اون بابای........ ش >:( اینجور ک تو ادامه میدیش احساس میکنم بابای نارین تا قله قافم عینه انگل چسبیده بهش ولشم نمیکنه! ولی خدایی دلم میخواد دوباره بهم برسن,فرید هم اونجا عاشقه یکی بشه.مارک و جکسونم بهم برسن بخندیم

sahel چهارشنبه 5 آبان 1395 ساعت 00:13

اغا توروخدا نرین به داستان گند نزنی به تهش .ی فیکه بود میخوندم از اخرش بد تموم شد به هم نرسیدن تا ی هفته ریده شد به زندگیم.ولی خیلی باحال میشه از خواب بیدار شه بعد تو خوابگاه باشه اصن این اتفاقا هم نیفتاده باشه.ولی خدایی این چن وقته که داستان اینجوری شده دیگه ذوق خوندن ندارم فقط میخونم که شاید ادامه ی داستان به روال خوب و عادی برگرده نه حرس درار!!!!!!!!

m.h سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 22:10

مثل همیشه عالی بود.
امیدوارم جونیور و نارین به هم برسن ولی یه حسی بهم میگه قراره فرید عاشق نارین بشه

sama سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 21:05

لزدواج میکنن ولی حس میکنم فرید سر قولش نمیمونه وسرشون کلاه میزاره که امیدوارم اینجوری نشه خاعشا بهم برسن یه حسیم بهم میگه فرید عاشق نارین میشه ولی هنوزم انیدوارم همه چی درس شه

*_* سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 19:19

سلام مریم جون مثل همیشه داستان عالی بووودددد
من واقعا نا امید

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 15:25

من حس میکنم فرید میخواد سرشون کلاه بذاره

Kamelia سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 09:57

خب برای من فرق نداره که به هم برسن یا نرسن(نرسنو بیشتر دوست دارم

لیلی سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 02:44

من هنوزم امید دارم حاج بهرام اوم شه .
هنوز امید دارم که همه چی درست شه .
ولی از طرفی هم با روشی که جلو رفتی انگار قراره همون ازدواج و رفتن پیش بیاد .
و تنها چیزی هم که منو از این فکر که داستان درامه و اخرش نارین میمونه ایران و همه چی با بچه ها تموم نمی شه قولیه که خودت دادی .
پس خواهش میکنم یه کم امید بپاش تو داستان . لطفا !

Talli.yugi.got سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 01:45

دلم میخواد مامان و باباشون رو از وسط نصف کنم آخه آدم چقدر میتونه بی فرهنگ باشه؟ ! من فکری نمیکنم چون به قلمت اعتماد دارم .. فقط اگه بد تموم بشه بخداااا خودمو میکشم ..

maryam goli سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 00:55

با کمال تاسف و عرض پوزش اومدم نظر بدم.میدونم خیلی دیره ولی درک کن منو درس امتحان بدبختی.اصن مدرسه آدمو دق میده.اونم از نوع دبیرستانش.مورد بعدی اینه باور کن حوصله ندازم برم برای قسمت های دیگم نظر بدم.همه رو خوندم نظرمو کلی اینجا میگم دیگه.بازم خیلیییی خیلی ببخشید.اگه تابستون بودا زیر فیکات ولو بودم انقد نظر میزاشتم.خب حالا فیکاااااا.جیغغغ من مرگ کهربا آدمو از حرص دق میده من که دق کردم.هی خوندم امیدوار شدم خوندم حرص خوردم.مو نموند تو کلم دیگه.اصن چجوری با اینهمه حرص درس بخونم.عرررر.آقا من متوجه شدم این دست اقبال و کوفت و بلا دست به دست هم دادن اینابهم نرسن.دلم واس جین یانگ جونیوره بدبخت بیچارم میسوزه اونور دنیا دردعشق درد حاملگی(حاملگی به خاطر ولفز دیگه.!!جان من دیگه باردار شده(گزینه بعدی اینکه آقا فرید خوب اوپاییه.حیفه.میگم بدیمش خواهر بم بم که ناکام نمونه.البته چون کفتربازه)همون همجنس باز خودمون(آخرش بم بمو میبره آبرو نمیمونه.هیچی هیچی ولش کن. دیگه اینکه این فریده مشکوکه یه وقت درخواست نده کل کمپانیو بدین به من بدبخت بشم.جی وای پی با بدبختی این کمپانیو سرسامون داد.بیل زد خودش اینجا.گچ کاری و اینا همه با خودش بود.خلاصه نزار حقشو بخورن.بعدیم اینکه واییی جین یانگ جونیور زنگ زده به نارین باز فحش و فحش کاری نشهه.تحمل نارین تموم میشه میره زن فرید میشه نارجین ریل نمیشه.خودت رابطشونو حفظ کن گناه دادن.البته از اونجایی که بازگشت همه به سوی اوست میگم نارین زن فرید میشه میمونه.جین هم به سمت زوج های خویش مارک و جی بی و جکسون برمیگرده. آها اینارم بگم تو دلم نمونههه.پرید عالییی بود کلی خندیدم عررر.مرتیکه پفیوززز.اصن من میخوندم میخندیدم.در کل حرص خوردم خندیدم ذوق کردم و الان دچار بیماری دگرگونگی احساس شدم.مرسی عالیییی بود.خیلی خسته نباشی.منم برم زیست بخونم خدافظ.
زیاد نشد نسبت بهقسمتا میتونستم بیشتر فک بزنم.ولی باید زیست میخونم.برمیگردم.بازم متاسفم که نظر نذاشتم

Zahra-boice سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 00:44

مثه همیشه عالی بود
خیلییی قشنگ و البته گاهی غیرقابل پیشبینی مینویسی واسه همین حدس زدن یکم سخته
خب جونیور و نارین بهم برسن فک کنم و فریدم بره تو کمپانی!!
حدس میزنم مجبورشن عروسی کنن سوری ولی ترجیح میدم اینجوری نشه جین طفلک دیوونه میشه اخه بعد کلا گات میره رو هوا
واقعا نمیدونم چی قراره بشه ولی هرچی که باشه قطعا جالب و قشنگ خواهد بود
ممنون منتظریم

parisa193 سه‌شنبه 4 آبان 1395 ساعت 00:36

خب من فکر میکنم پرید به نارین علاقه مند میشه ... از اونایی که بعد نامزدی دیوونه دختره میشن :دی
ازدواج میکنن ، بعد واسه ماه عسل میرن اروپا که رد گم کنن بعدش میخوان برن کره باز برادران بزرگ و کله گنده نمیزارن بره کره ... خلاصه که بیخ ریش پرید شده ... جونیور هم اونور داره پر پر میزنه ... سر بچه های گات سون تو داستان یکم اعصاب من خرد شده ... نمیشه نارین رو از یاد ببرن راحت به کامبکشون فکر کنن

حورا دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 23:59

کاش زود تر نارینو جین یانگ بهم برسن خیلی داره کش پیدا میکنه

atefe safa دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 22:59

امیدوارم جونیور و نارین بهم برسن

Samin دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 22:44

Kheili khub bod

Taramehr دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 22:44

نظرهام متفوت و عجیبن و به هم ربط ندارن
یکیشون اینه که جین یانگ میاد عروسیه نارین

fateme_7244 دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 22:29

تا الان خیلی عالی بوده
ولی دوست دارم گات سون بیشتر توی داستان باشن و نارین هم پیش اونا باشه
اصلا من به خاطر اونا این داستان رو میخونم...
نمیتونم پیش بینی کنم چی میشه ولی من فقط میخوام نارین برگرده کره...
فرید هم به طرز عجیبی رو اعصابمه
خلاصه هپی اندینگ نیازمندیم دیگه
ولی حس میکنم یا نارین یه کاری میکنه که باباش راضی بشه یا ناامید میشه کلا,یا خیلی احتمالای دیگه
خیلی سخته بگی آخرش چی میشه با توجه به سبک تموم شدن فصل یکش...
ولی هرجوری هم تموم بشه داستانتو دوست دارم
خسته نباشی ^_^

ghazale دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 21:11

مریم من به تو اعتماد ندارم... بسی قابل پیش بینی هسی
فقط ایندوتا دیوونه بهم برسن... پریدم یوگیومو انتخاب کنه بلکه مکنه پرومون ادم شه اینقد جینم اذیت نکنه... جی بیم که بسلامتی خنگ کردی
و اینکه پرید و نارین ازدواج نمیکنن... شایدم جونیور یه نقشه ای داشته باشه... نم

Mb دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 20:24

سلام خسته نباشی واقعا^^
من پیش بینی نمیتونم بکنم ولی امیدوارم مثل این رمان ایرانیا نشه که فرید عاشق نارین بشه بعد طلاقش نده و از این دردسرا:///

Maryam MHB دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 20:12

ممممممممممم...
اینکه جونیور پاشه بیاد ایران جالب نیست... پس پیش بینیم این نمی تونه باشه ...
مثلا نارین سر سفره عقد که عاقد خطبه رو می خونه بگه نه!! جلو فامیل ضایع شن خانواده ها.
یا مثلا اینا یه بلایی سر خودشون بیارن روز عروسی تو بیمارستان باشن!
مممممم....
فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه دیگه

Negin دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 20:06

اومممم خیلی سخته پیش بینی کنم
ولی من فکر میکنم اینا عروسی نمیکنن
شاید جونیور پاشه بیاد ایران دنبال نارین
هوووف نمیدونممم

محدثه دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 19:56

من که اینجوری فکر میکنم که بعد از عروسی هم خانواده هاشون یه عالمه سنگ جلو پاشون میندازن ولی نمیتونم جزئی پیش بینی کنم که چه اتفاقی میوفته
ولی آخرش به نظرم همین فرید سبب خیر میشه و این دوتا به هم میرسن

Yeganeh دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 19:50

ادم نمیتونه درموردش حدسی برنه بخواد خوشبینانه به قضیه نگاه کنه شرایط بهم میخوره بد بین باشه یه چیزی حل میشه این وسط
ولی فکر میکنم با ازدواج بتونن برن اما کاری که فرید با این قرار دادا داره و اینا مشکوک میزنه ممکنه دردسراش اونجا باز شروع بشن

Liry دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 19:44

و درباره ی نظر سنجی هم.... یه جورایی هیچ حدسی نمیشه زد... داستان کاملا غیرقابل پیش‌بینی و هیجان انگیزیه‌‌...من حدس میزنم که به هم میرسن.. چون به اندازه کافی سختی های راه رو کشیدن..البته اگه آخرش بهم نرسن ،............دیگه هیچ داستانی نمیخونم!!!-_- ♪

dara دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 19:42

من فعلاً مغزم قفل کرده فکر نمیتونم بکنم ولی این جوری که شما منو معتاد کردین لطفاً اخرشو بد تموم نکنین من گناه دارم سکته میکنم

Liry دوشنبه 3 آبان 1395 ساعت 19:36

Mesle hamishe awli bud... Izma ham kheili laghab jalebi bud..^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد