THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics
THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics

اطلاعیه ی Wolfs و کهربا!! *_*

سلام دوس جونیا

خوبید؟!

شرمنده امروز هم نشد قسمت جدید Wolfs رو آماده کنم!!

به جاش کهربا رو میذارم!

ولی دیگه فردا حتما Wolfs داریم!(جای دو تا فیکارو برای این دو رو عوض کردم!)

راستی یه چیزی در مورد کهربا میخواستم بگم!!

اونم اینکه به نظر شما نارین و جونیور سرخسن؟! :/

نکنه واقعا به روش گرد افشانی ایمان آوردید؟!-_-

باور کنید هیچکی با بوس  حامله نمیشه!!! :|

میخواستم بگم نارین حامله نیست!! ^_^

نظرات 12 + ارسال نظر
Soorii سه‌شنبه 2 شهریور 1395 ساعت 14:15

عاقا!!! نکن خواهر من. نکن!! حاملش نکنیااااا
واییی خیلی ترسناک و متشنج میشه جوِ داستان
اره به خدا !!! اخه جین یانگ رو زبون نمیچرخه
ما هی گفتیم جونی جونی جونیوووور

نه دیگه تازه میخوام گرد افشانی رو شروع کنم!!! از کره به ایران!!!
باز اگه بهش بگیم جین یه ذره آسونتره تا بخواییم بگیم جین یانگ!!!
ای بابا این جونی جان متوجه نیست که ما آگاسه ها خسته تر از اونی هستیم که بخواییم عادت کنیم به اسم خودش صداش کنیم!

Soorii دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 16:42

سرخس
من میدونستم... اون از استرس و فکر حالش بد شده
جونییییی

نارین بچم داره از بین میره!!!
ولی الان که بهش فک میکنم چقد به جونیور میاد بابا بشه!!!!
من هنوزم نمیتونم بهش بگم جین یانگ!
یه عمر سعی کردیم بهش جی آر نگیم! تا عادت کردیم بگیم جونیور حالا باید بگیم جین یانگ!

parisa193 دوشنبه 1 شهریور 1395 ساعت 11:08

ما باور نمیکنیم !!!
100 درصد حامله است :)

آفرین همینه!!!
اصلا اینی که من گفتم نکته انحرافی بود!!!

محدثه یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 01:05

والا تو فیلمای ایرانی که بدون بوس هم این کار امکان پذیره

فیلمای ایرانی که معجزه ی قرنن!

fateme_7244 یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 00:42

وااااااای سرخس رو خیلی خوب اومدی خخخخخ

مگه کسی فکر کرده نارین حاملس.  ̄﹏ ̄

خخخخخ آره چندتا از نظرای قسمت سه کهربا رو بخونی متوجه میشی!

shamim شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 23:51

maryam goli شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 23:18

خیلییی باحال بود.فک کن جونیور و نارین سرخس باشن.گرده افشانییی.خدایا شکرت
مریم مرسی روحم شاد شد.ولی اگه نارینو برگردونی میتونه باردار بشه هه.نیازی به گردافشانی نیس.آقا ولفزم بزار به خدا انقد بوی ولفز نیومده دارم بوی مهرو استشمام میکنم.خیلی حس بدی داره.ولفزو آپ کن که بوی مهر از بین بره.مرسی خسته نباشی.ای لاویووو

خخخخخ تصورش خیلی عجیب و ترسناکه!!
آخه این نارین و جونی جان که سنی ندارن که بخوان پدر و مادر بشن...میخوایی جونی جان رکورد کیم هیون جونگو بزنه؟!
چشم میذارمش!
خواهش میکنم عزیزم سلامت باشی!

R.R شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 23:13

سرخس

Zahrajw شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 23:10

وولفز میخواااااام

ایشالا دیگه میذارمش!

SR شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 23:02

وای سرخس

Rashin شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 22:32

باو ی فکری ب حال اونایی ک فقط وولفزو میخونن بکن فرزندم

شرمنده عزیزم!
حتما دیگه میذارمش!

Hyun شنبه 30 مرداد 1395 ساعت 22:25

Khali omad chera
Koli mntzer wolfmmmmm
:((((((

احتمالا از استیکرای گوشیت استفاده کردی عزیزم!!!
حتما دیگه میذارمش!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد