THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics
THIS IS G.O.T.7

THIS IS G.O.T.7

GOT7's Fanfics

پست ثابت

سلام دوس جونیا

برای دسترسی به پارت های داستانا روی لینک های زیر کلیک کنید:

Wolfs       (دانلود فیک به صورت کامل با فرمت PDF)

کهربا فصل اول     (دانلود فیک به صورت کامل با فرمت PDF)

  کهربا فصل دوم       (دانلود  فیک به صورت کامل با فرمت PDF)

نظرات 12 + ارسال نظر
مری پنج‌شنبه 5 بهمن 1402 ساعت 15:26

سلام
نمیدونم این پیام رو ببینی نبینی مهم نیس
تو سایت دیدمت که کامنت گذاشتی رسما گریم گرفت خیلی دوس داشتم باهات حرف بزنم تلگرامتون چیزی دستگیرم نشد و نمیدونم چرا تا حالا نیومدم اینجا حرفامو بزنم
و واقعا نمیدونم چی و چجوری بنویسم که این همه سال رو توی خودش جا بده
ولی من کسی ام که 2 بار کهربارو از خود سایت خونده و 4 بار پی دی اف تک تک لحظه هاشو حفظم
و واقعا نهایت تلاشمو کردم دیده بشه راهنمایی که میخوندم تو اپارات پارت پارت میزاشتمش به همه سایتا و کانالای فیک هم میفرستادمش دوستای ریل لایف یا توییترمو هم که کچل کرده بودم
بهترین اگاسه ای که توی عمرم دیدمی
خیلی باهوشی همش مات و مبهوت بودم
حرفی پیدا نمیکنم توصیف کنه فقط دوس داشتم تاثیری که توی عشقم به گات سون داشتی خیلی بزرگه خیلی بزرگ
امیدوارم سالم باشی و شاد
هزاران بار ممنونم من باهاش زندگی کردم

Blackwolf جمعه 1 فروردین 1399 ساعت 00:48

نیستی مریمی دلمون برای خالق نارین تنگه

منم دلم برای مریمی که نارینو خلق کرد، تنگ شده

مریم شنبه 25 آبان 1398 ساعت 17:16

سلام

سلااااام

mac جمعه 29 بهمن 1395 ساعت 13:27

روزای آپ کهربا کیه؟

روزاش نامشخصه ولی هفته ای یک بار آپ میشه!

shamim چهارشنبه 1 دی 1395 ساعت 20:57

سلام مریم جون هردوتا داستانی که مینویسی هرکدوم به نوبه خودشون واااقعااا قشنگ و جذابن!!! برا کهربا میخوام یه جو بندازم چون طرفدار فریدم خخخخ هراتفاقی که میخواد بیفته به نفع فرید باشه ولی خیلی بی رحمانه نباشه به هرحال خون اگاسه تو رگامه خخخ

سلام عزیزم
ممنونم!
وایییییی ایول!!! فرید ایز وری گووووود!

آی عم متومتو پنج‌شنبه 20 آبان 1395 ساعت 22:54

پیلیز مارکجین بیشتر

چشم!

.mery یکشنبه 31 مرداد 1395 ساعت 21:24

سلام مریم جون من(گفتم فصل دوم بزار برا ولفز)میخواسم بگم این سریالا هستن هر چند قسمتش یه داستانی داره ها ولفم میتونه مثلا فصل دومش یه اتفاق جدید با اشخاص جدید داشته باشه نه خیلی فک کردم بگممیتونیم اینکارو بکنی گفتم یه پیشنهادی داده باشمچون ولف خیلی باحاله و فوق العدس دست درد نکنه حالا فکراتو بکن اگه شد یه لطفی بکن فصل دوم بزار براش مرسی عزیزم و مثل همیشه هم خسته نباشیییی

سلام عزیزم
راستش دیگه مغزم توانایی نداره!!!
تقریبا به خاطر فصل دو کهربا هم پیشیمونم ولی چون ایده هاش هرروز داره به ذهنم میاد دلم نمیومد ننویسم!!
ممنونم که ایده ات رو گفتی!!!
سلامت باشی گلم!

FATEMEH@SS سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 21:09

عالی بود مثل همیشه

m یکشنبه 3 مرداد 1395 ساعت 15:19

اینم نظر خو خخخ

narges چهارشنبه 30 تیر 1395 ساعت 14:58 http://village_story.blogsky.com/1395

جوونیه بیچاره

خیلیم بیچاره نیست!!!
موهاهاها

مینهو جمعه 18 تیر 1395 ساعت 23:18

سلام و درود...
عذر میخوام نقش من حس میکنم اینجا داره کمرنگ میشه!!!
من رو پررنگ کن!!
به من میدون بده!!
آی وانت بی پررنگ

یا خدا مینهو رحم کن!!!
تو اینجا چیکار میکنی؟!
سلام علیکم
آی نو یو وانت ایت بات یو آر دای فعلا!!!!

نگین جمعه 18 تیر 1395 ساعت 16:14

به به...خیلی هم عالی . اصلا لذتی که در وبلاگ نویسی هست توی هیچکدوم از این برنامه های جدیدی که اومده نیست.
تا الان هر دوتا داستانهاتو خیلی خیلی دوست داشتم و هیچوقت باعث اذیت شدنم نشده و هیچ انتقاد بدی راجع بهش ندارم.
خیلی عالیه, موفق باشی . فایتینگ :-*

وایییی دقیقا!!!! وبلاگ خیلی خوبه!
واقعا خوشحالم که ازشون راضی هستی گلم!
فاییییتینگ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد